Trefferliste "Relationship Marketing" - alle Bücher

Ihre Suche nach "Relationship Marketing" (Bücher) ergab 10 Treffer.

Ansicht:

Guido Grunwald, John E. Spillan, Ali Kara
Relationship-Oriented Sustainability Marketing

This book explores sustainability marketing through the lens of stakeholder relationship-related concepts, with a particular focus on stakeholders within global value chains, relationships with the public…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 159,30

Manfred Bruhn, Karsten Hadwich, Maxim Saleschus
Customer-Dominant Logic

This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 106,66

Andreas Schmidt
Wissenszentrierte CRM-Strategien

Kundenzentrierte Unternehmensführung

Zukünftig wird der Kunde nicht mehr länger nur der "Abnehmer" von Produkten und Dienstleistungen sein. Er wird vielmehr selbst Gestalter dieser Produkte - integriert in die Wertschöpfungsprozess…

lieferbar ab 31.12.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 35,00

Effektives Customer Relationship Management

Dieses CRM-Standardwerk behandelt die wesentlichen Fragen im Rahmen der Einsetzung und Organisation von Customer Relationship Management. Dies betrifft sowohl die Verzahnung mit Marketing- und Vertriebspr…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 64,99

Kate Mackie
B2B Marketing Fundamentals

Understand how traditional marketing methods can be directly applied to B2B businesses to deliver results across brand, reputation, relationships and revenue.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 134,12

Kerstin Sayer
Customer Success Management im Kontext der Anbieterintegration

Neue digitale Zugänge zum Kunden und eine zunehmende Beziehungsorientierung sowie kürzere Beziehungszyklen durch mehr Dynamik und Flexibilität auf dem Markt leiten in B2B-Unternehmen einen Perspektivwechs…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Andreas Krämer, Christina Muzzu, Thomas Burgartz
Customer Value-centered Management

This book explores Customer Value-centered Management as a modern corporate approach, emphasizing its dual nature: data-driven yet comprehensive. Facing heightened time pressure and uncertainty, managemen…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 85,33

Gioele Zamparo
Marketing and Dysfunctional Consumer Behaviour

This book explores the relationship between marketing practices and dysfunctional consumption behaviors, specifically focusing on two behavioral addictions: compulsive buying and problematic gambling. It …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 98,56

Salvatore Parisi
Nutrition, Chemistry, and Health Effects of Sugar, Salt, and Milkfat

This book covers sugar, salt and milk fat from a chemical perspective, and presents an overview of the role of these ingredients in our food, focusing on their flavors, satiety-inducing properties, nutrit…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,28

Sascha Raithel, Jan von Schlieben-Troschke, Setareh Heidari
Product Recall Management

Product recalls affect thousands of products globally each year, impacting millions of customers and causing severe consequences for companies. For instance, Takatäs airbag recall cost $25 billion and led…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 31,99
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.