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Traute Kaufmann: Strategiewerkzeuge aus der Praxis, Buch

Traute Kaufmann
Strategiewerkzeuge aus der Praxis

Dieses Praxisbuch richtet sich an Führungskräfte, Mitarbeitende, Studierende und Forschende, die sich mit strategischen Fragestellungen auseinandersetzen und ihre Methodenkompetenz wirksam steigern wollen…

lieferbar ab 18.10.2024.
Buch
EUR 44,99*
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Robert Young: Wilde Kreaturen, DVD

Wilde Kreaturen

Der unglaubliche Spaß beginnt, als der skrupellose Medien-Mogul Rod McCain den Marwood-Zoo in England aufkauft. Mit dem Ziel den reizenden kleinen Zoo in eine gewinnbringende Attraktion zu verwandeln, sch…

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DVD
EUR 14,99*
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: Brand Planning, Buch

Brand Planning

Strategische Planung gehört heute zum festen Bestandteil jeder Kampagnenentwicklung. Das Handlungsfeld hat sich über die Jahre stark ausdifferenziert. Es gibt eine Fülle von Planungsansätzen, Tools und fü…

sofort lieferbar
Buch
EUR 59,99*
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Carine Vinardi: Unternehmensstrategie mit Hoshin Kanri, Buch

Carine Vinardi
Unternehmensstrategie mit Hoshin Kanri

Dieses Buch erklärt, wie man mithilfe des Hoshin-Kanri-Prozesses effiziente und robuste Unternehmensstrategien entwickelt. Die Fähigkeit, eine Strategie zu entwerfen und umzusetzen, die es ermöglicht, die…

lieferbar ab 10.9.2024.
Buch
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Caroline Rotter: Team Excellence - Menschsein im Business, Buch

Caroline Rotter
Team Excellence - Menschsein im Business

Dieses Fachbuch zeigt dir, wie du als Führungskraft durch zahlreiche Möglichkeiten der Teamentwicklung eine erfolgreiche Zusammenarbeit in (hybriden) Teams förderst: raus aus der Überforderung hinein in e…

lieferbar ab 4.9.2024.
Buch
EUR 37,99*
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Camilla Gruschka: Mit Dissens zum Erfolg, Buch

Camilla Gruschka
Mit Dissens zum Erfolg

Mit diesem Fachbuch eröffnet die Autorin einen neuen Blick auf den Zusammenhang zwischen Konflikten in Unternehmen, Unternehmenserfolg, Fachkräftebindung sowie dem Einsatz von Mediation. Ignorierte Konfli…

lieferbar ab 25.9.2024.
Buch
EUR 44,99*
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Khalid Ouaari: Funktionsreferenzmodell für Enterprise Resource Planning (ERP)-Software, Buch

Khalid Ouaari
Funktionsreferenzmodell für Enterprise Resource Planning (ERP)-Software

In diesem Buch geht es um die Untersuchung verschiedener ERP-Anbieter und die Vereinigung mehrerer Einzel-Funktionsreferenzmodelle zu einem Gesamt-Funtkionsreferenzmodell.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
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Jaywant Singh: Brand Management, Buch

Jaywant Singh
Brand Management

Learn how to build, develop and manage brands with this applied textbook which also explores the latest developments in digital branding, brand crisis and brands' responsibility.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 53,68*
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Caroline Florence: Data Storytelling in Marketing, Buch

Caroline Florence
Data Storytelling in Marketing

Learn how to use data more effectively to develop compelling evidence-based stories that influence, persuade and drive strategic decisions.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 53,68*
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Lola Bakare: Responsible Marketing, Buch

Lola Bakare
Responsible Marketing

Unlock growth by committing to a responsible marketing strategy that aligns your brand's authentic goals with real social impact beyond performative action.

lieferbar ab 31.12.2024.
Buch
EUR 163,55*
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: Precision Retailing, Buch

Precision Retailing

Precision Retailing explores the challenges and opportunities that exist in contemporary retail and offers advice on how to apply behavioral insights and analytics to thrive in a digital world.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 50,51*
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Michael Dargie: Brandjitsu(tm), Buch

Michael Dargie
Brandjitsu(tm)

Your brand is the most important part of your business -- it's a living thing. Learn to find, shape, and share your brand story with the world. Consider this: every individual and business tells a story …

Erscheint bald
Buch
Paul Hague: The Business Models Handbook, Buch

Paul Hague
The Business Models Handbook

Enhance your business planning with this collection of the most valuable business models, including expertly explained theory, case studies and supporting templates.

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Buch
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Frank Rose: The Sea We Swim in, Buch

Frank Rose
The Sea We Swim in

In The Sea We Swim In, Frank Rose leads us to a new understanding of stories and their role in our lives. For decades, experts from many fields-psychologists, economists, advertising and marketing executi…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
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Kian Bakhtiari: Marketing for Social Change, Buch

Kian Bakhtiari
Marketing for Social Change

Create positive change for both society and your business by embedding purpose into the heart of your brand's strategy.

lieferbar ab 29.10.2024.
Buch
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Jono Bacon: People Powered, Buch

Jono Bacon
People Powered

Harness the power of communities, both inside and outside of your organization, to drive value and revenue, activate your employees' and customers' talents, and create a highly engaged, loyal customer bas…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
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Christoph Senn: Triple Fit Strategy, Buch

Christoph Senn
Triple Fit Strategy

"Business-to-business selling is still dominated by "value selling"--trying to match products to needs and making deals. It's a buyer-seller relationship built on transactions, and it's not the way you sh…

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Buch
Paul Hague: The Business Models Handbook: The Tools, Techniques and Frameworks Every Business Professional Needs to Succeed, Buch

Paul Hague
The Business Models Handbook: The Tools, Techniques and Frameworks Every Business Professional Needs to Succeed

Enhance your business planning with this collection of the most valuable business models, including expertly explained theory, case studies and supporting templates.

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Leila Fataar: Culture-Led Brands, Buch

Leila Fataar
Culture-Led Brands

Harness cultural relevance to create a resilient brand that can successfully navigate rapidly evolving social and business landscapes whilst remaining resonant and authentic.

Erscheint bald
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Leila Fataar: Culture-Led Brands, Buch

Leila Fataar
Culture-Led Brands

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