Trefferliste "CustomerExperience" - alle Bücher

Ihre Suche nach "CustomerExperience" (Bücher) ergab 13 Treffer.

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Ingrid Gerstbach
Customer Experience Design

Erweitern Sie Ihre DesignfähigkeitenEntwickeln Sie effektivere Produkte und DienstleistungenTreiben Sie Innovationen voran und integrieren und ethische Überlegungen in ihren DesignprozessMit praktischen A…

lieferbar innerhalb einer Woche
Buch, Sonstige Artikel
Aktueller Preis: EUR 49,99

Martin Meyer-Gossner
Quick Guide Der ROI von Customer Experience

Customer Experience (CX) ist mehr als ein Buzzword der modernen Wirtschaft oder eine weitere Abteilung im heutigen Business -- sie ist ein business-kritischer Werttreiber für Unternehmen. Doch wie lässt s…

lieferbar ab 24.11.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,03

Mi Meurer
Social Robot Experience

Service-Roboter halten zunehmend Einzug in die Lebenswelt der Konsumenten und unterstützen diese bei ihren Alltagstätigkeiten. Dadurch verändern sie auch die sog. Customer Experience (CE) der Konsumenten.…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Sarah Evans-Howe
The Role of Temporality in Customer Experience

Temporality and the importance of time has evolved over the centuries. From an abstract philosophical perspective of the meaning of time, to a quantifiable commercialisation of yield from individual units…

lieferbar ab 3.12.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 136,55

Mathias Weber
Customer-Committed

This book demonstrates why companies must establish and maintain a new -- customer-committed -- culture and how this transformation can be achieved.A unique customer experience has never been as critical …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 74,66

Nils Fränzel
Customer Experience in the Context of Omnichannel Retailing

The research focus of Nils Fränzel is on customer behaviour in omnichannel retailing. He focuses on the multidimensionality of customer experience and the reciprocal interactions between different dimensi…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51

Co-creating Luxury Customer Experiences in Tourism

This book provides insight into the luxury yacht (or superyacht) tourism market and industry. Superyacht tourism is a distinct form of tourism by virtue of the fact that luxury yacht consumers (guests) re…

lieferbar ab 21.12.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 136,55

Deborah Saunders
Remarkable Brand Experiences

In this book, you'll discover what is meant by the Branded Customer Experience, why it's so important today, some of the common hurdles in executing a brand experience strategy, compelling examples from c…

Erscheint bald
Buch

Service Innovation and Management

This open access book investigates how digitalization and service infusion are changing service provision and the customer experience. It highlights the central role of service management and service inno…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 90,66

Ada Maria Barone, Emanuela Stagno
Artificial Intelligence along the Customer Journey

The development of several AI solutions has revolutionized the way in which consumers behave. Serving as a guide to the role that AI plays on different aspects of consumers' life, this book provides a com…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 51,19

Yaniv Navot
Marketing in the AI Era

Transform your marketing strategy and engage with customers in ways never before possible. Personalized Customer Experience is a timely primer on the basics of personalization, and how it can be applied a…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,41

John Goodman
Strategic Customer Service

Any organization can win more customers and increase sales if they would only learn to be more strategic with their customer service. This book draws on over 30 years of research from companies such as 3M…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,00

Milena Hake
Shopping in Virtual Stores

How can immersive virtual environments reshape the way Generation Z shops?Discover how virtual stores in the metaverse could revolutionize shopping for Gen Z. This study investigates the customer experien…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51
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